2rokh

ساخت وبلاگ

انتخاب سایه چشم مناسب مکمل با رنگ چشم

انتخاب سایه چشم مناسب مکمل با رنگ چشم : از رنگ های سایه چشم معرفی شده ایده بگیرید!همانطور که میدانید برای انتخاب رنگ سایه چشم با توجه به طیف وسیعی از سایه عملا انتخاب مناسب ترین گزینه سخت است به همین خاطر ما در این قسمت از 2رخ به این موضوع پرداختیم که چگونه میتوان با توجه به رنگ چشم سایه مناسب انتخاب کرد.

سایه چشم

 

سایه چشم مکمل با رنگ چشم را انتخاب کنید

تاکنون مطالب زیادی در مورد اینکه چه رنگ سایه چشم برای چه رنگ چشم مناسب است ، خوانده اید ، اما امروز می خواهیم رنگ سایه چشم را که چشم ها را تکمیل و خاص می کند ، توضیح دهیم. به 2رخ  بپیوندید تا ببینید بهترین رنگ سایه چشم برای رنگ چشم شما چیست!

سایه چشم

بیشتر بخوانید: روش انتخاب رژگونه ی مناسب با توجه به رنگ پوست
2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : انتخاب سایه چشم مناسب مکمل با رنگ چشم , سایه چشم صورتی دخترانه , ترکیب رنگ سایه چشم , ترکیب رنگ سایه چشم دخترانه , انواع رنگ سایه چشم , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 304 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:23

چگونه جوش های زیرپوستی را درمان کنیم؟

چگونه جوش های زیرپوستی را درمان کنیم؟ جوش ها تقریباً در هر نقطه از صورت ، بینی ، پیشانی ، چانه و فک شما ایجاد می شوند. این جوش ها اغلب ریشه دار هستند و فقط وقتی دست روی آنها قرار می گیرید یا صدمه می بینید متوجه حضور آنها می شوید.

خلاص شدن از شر جوش ها کار سختی است. با این حال ، برخی از داروهای طبیعی وجود دارد که می تواند به بهبود سریع آنها کمک کند. برای آشنایی با این درمان های طبیعی بیشتر بخوانید.

چگونه جوش های زیرپوستی را درمان کنیم؟

 

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : چگونه جوش های زیرپوستی را درمان کنیم؟ , درمان جوش زیر پوستی با دارو , درمان جوش زیر پوستی چانه , درمان جوش های ریز صورت , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 321 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:21

3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن!

3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن! موهای زائد و ناخواسته بدن گاهی احساسات ناخوشایندی ایجاد می کند. آیا شما هم رشد مو را تجربه می کنید؟ به یاد داشته باشید ، شما تنها نیستید و بسیاری از افراد با این مشکل روبرو هستند. در این مقاله راه های کاهش رشد مو را معرفی خواهیم کرد.

3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن! 3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن!

 

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : 3 روش موثر برای کاهش موهای زائد بدن! , کاهش موهای زائد بدن , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:20

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye) : با شروع یک سال یا یک فصل جدید ، ترند های جدیدی برای آرایش و استایل ارائه می شود. خوب ، برخی از این ترندها خیلی زود مشهور و محبوب می شوند و علاوه بر مدل ها و افراد مشهور ، افراد عادی نیز تمایل به استفاده از این ترندها دارند و با 2 رخ همراه باشید!

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

بگذارید ترند آرایش 2021 را به شما معرفی کنم: آرایش چشم روباهی fox eye با داشتن سوپرمدل هایی مانند کندال جنر و بلا حدید یکی از محبوب ترین ترندها در سال 2021 است. آنها بسیار بیشتر از سایرین از آرایش استفاده و معرفی کردند.

در این سبک آرایش ، چشمها کشیده و زاویه دار می شوند به طوری که انتهای چشم به سمت بالا کشیده می شود و ظاهری فوق العاده جذاب برای چشم ایجاد می کند.

اگر شما نیز به این ترند جدید علاقه مند هستید و می خواهید چشمان خود را به سبک روباه آرایش کنید ، حتماً این قسمت از 2 رخ را تا انتها و با تمام نکاتی که برای آرایش چشم ، ابرو و مژه برای آن لازم دارید مشاهده کنید. آرایش چشم روباهی را بشناسید ، آشنا شوید و سپس به راحتی این مدل آرایش را روی چشمان خود امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: جلوگیری از پخش شدن سایه چشم + راه حل

آرایش چشم روباهی با خط چشم و ظاهری خطی

آرایش چشم روباهی دقیقاً مانند خط چشم دنباله دار کلاسیک است ، قسمت بیرونی چشم را کشیده تر و بلندتر نشان می دهد ، و همچنین با کشیدن یک خط زاویه دار در قسمت داخلی چشم ، نمای چشمگیری برای چشم ایجاد می کند و چیزی شبیه چشم روباه ایجاد می کند.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

یکی از ویژگی های اصلی آرایش چشم روباهی این هست که عرض خط چشم باید در امتداد خط مژه بوده و بسیار نازک و حتی محو باشه و تا قسمت مرکزی چشم هم همین حالت (یعنی خط چشم دقیقا روی خط مژه باشه) امتداد پیدا کنه و سپس هنگام رسیدن به گوشه خارجی چشم، یک دنباله زاویه دار، بلند، ضخیم و به سمت بالا برای خط چشم ایجاد بشه. در واقع ساده ترین راه برای کشیدن خط چشم روباهی، استفاده از خط چشم مایع با براش خیلی نازک هست.

در این سبک آرایش ، تأکید بر گوشه خارجی و گوشه داخلی چشم است و این باعث می شود چشم فوق العاده کشیده به نظر برسد و زیبایی متفاوت و خاصی را برای چشم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سبک آرایش نود که باید بدانید

چگونه آرایش چشم روباهی داشته باشیم؟

برای کشیدن خط چشم روباهی بهتر است از خط چشم مایع و یک برس نازک و ظریف استفاده کنید. زیرا با استفاده از این ابزار آرایشی می توانید خیلی راحت تر خطوط ریز را بکشید!

  • برای شروع بهتر شروع به کشیدن خط چشم از گوشه داخلی چشم کنید. ابتدا با یک خط چشم باریک مشکی ، گوشه داخلی چشم را با یک زاویه بکشید.
  • در مرحله بعدی ، یک خط باریک و بلند به سمت بالا و در گوشه خارجی چشم بکشید. این خط مثلثی را تا نزدیک سوم داخلی پلک ادامه دهید و یک قسمت مثلثی را با خط چشم پر کنید تا شکلی تیره و زیبا در گوشه خارجی ایجاد کند.
  • برای جذابیت بیشتر خط چشم می توانید یک خط بسیار نازک و ظریف در امتداد خط مژه بکشید تا خط چشم از گوشه داخلی تا گوشه خارجی چشم ادامه پیدا کند.
  • برای زیباتر و ظریفتر نشان دادن این خط چشم ، می توانید دور چشم خط چشم خود را که کشیده اید با گوش دارای نوک تیز و مقداری آب میسلار تمیز کنید تا ظاهر جذاب و تمیز تری برای آرایش چشم روباهی شما ایجاد کند.
  • نکته اصلی در این مدل آرایش چشم مشخص و زاویه دادن گوشه داخلی چشم و همچنین گوشه خارجی چشم با خط چشم مشکی است تا موقعیت کشیده و بلندی برای چشم ایجاد کرده و توهمی روباه مانند برای شما ایجاد کند.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

نکات آرایش چشم روباهی برای مدل های مختلف چشم

برای اینکه آرایش چشم روباهی فوق العاده زیبا و جذاب باشد باید این آرایش را مطابق با مدل و فرم چشم خود انجام دهید تا زیبایی خط چشم بهتر و بیشتر دیده شود.

آرایش چشم روباهی برای چشم ها با پلک افتاده

اگر چشم هایی با پلک افتاده دارید (hooded eye) باید یک خط خیلی نازک رو در امتدا خط مژه بالایی بکشید و سپس قسمت بیرونی خط چشم رو ضخیم کرده و به سمت بالا ادامه بدید.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

بیشتر بخوانید: معرفی رنگ موی عید ۱۴۰۰ برای خانم ها

آرایش چشم روباهی برای چشم های گرد

اگر چشمان شما گرد است ، باید خط چشم را به نازک از گوشه داخلی چشم شروع کنید و به تدریج ضخامت خط چشم را در امتداد خط مژه افزایش دهید و در آخر قسمت بیرونی خط چشم را ضخیم تر و به سمت بالا قرار دهید.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

آرایش چشم روباهی برای چشم بادامی

اگر چشم هاتون حالت بادامی شکل (almond-shaped eye) داره باید خط چشم رو کمی قبل از انتهای چشم شروع کنید و به شکل صاف ادامه بدید تا ظاهر طبیعی تر و نرم تری برای چشم هاتون به وجود بیاد و یک آرایش چشم روباهی جذاب داشته باشید.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

آرایش چشم روباهی ملایم و جذاب

گرچه آرایش چشم روباه نوعی آرایش چشم است که بر استفاده از خط چشم شفاف تأکید دارد ، اما شما می توانید این سبک از آرایش را با توجه به نظر و میل خود و ظاهری نرمتر و در عین حال جذاب برای آن کمی تغییر دهید.

برای داشتن یک آرایش چشم روباهی ملایم و اسموکی میتونید از پودرهای مشکی یا سایه چشم استفاده کنید.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

بیشتر بخوانید: انتخاب سایه چشم مناسب مکمل با رنگ چشم

روش آرایش چشم روباهی با استفاده از سایه چشم

ابتدا یک سایه چشم که دو سایه تیره تر از رنگ پوستتون هست رو تهیه و آماده کنید. این سایه چشم رو بر روی بالای چین پلک (قسمتی که بعد از باز کردن چشم یک چین یا خط ایجاد میشه) بزنید تا عمق یا سایه ملایمی در بالای چشم ها ایجاد بشه.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

  • سپس مقداری از سایه چشم دارای رنگ روشن رو به قسمت داخلی چشم ها بزنید تا چشم ها باز تر و درشت تر به نظر برسند. تا اینجای کار شما سایه پایه رو بر روی پلک زده اید.
  • در مرحله بعدی با استفاده از یک سایه چشم تیره تر و یک برس سر صاف و مسطح، حالت دنباله دار و کشیده ای رو برای قسمت بیرونی چشم بکشید.
  • در مرحله بعدی باید قسمت داخلی چشم رو هم با سایه تیره و به شکل زاویه دار بکشید تا حالت چشم روباهی جذابی برای چشم هاتون به وجود بیاد.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

مدل ابرو مناسب برای آرایش چشم روباهی

اگر فیلم های مربوط به آرایش چشم روباهی را دیده باشید ، متوجه می شوید که مدل ابرو برای این سبک آرایش چشم معمولاً قوس ندارد و انتهای ابرو به سمت بالا کشیده می شود.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

بیشتر بخوانید: آرایش چشم زییا برای انواع چشم های ریز و درشت

برای اینکه بتوانید این سبک از مدل ابرو را ایجاد کنید ، در نگاه اول به نظرتون برسه که باید انتها یا دم ابرو رو اصلاح کنید تا بتونید خیلی راحت تر ابروها رو به سمت بالا حالت بدید.

اما یک پیشنهاد بهتر و راحت تر هم برای این موضوع وجود داره. شما باید آرایش ابروها رو به طور معمولا از تاج یا ابتدای ابرو شروع کنید و این کار رو تا رسیدن به قوس ابرو ادامه بدید

سپس به جای اینکه ابروها رو به سمت پایین بکشید، دم ابرو رو کمی به سمت بالا بکشید. ممکنه در این حالت، موهای ابرو در مسیر قسمتی که کشیده میشه قرار نگیره! اما نگران نباشید!

بعد از اینکه آرایش ابرو به پایان رسید و فرم ابروها کامل شد ، می توانید مقداری کانسیلر که دارای پوشش کامل است ، به قسمت اضافی ابرو بزنید تا ابروهای اضافی و رو به پایین و در آخر ابروهای خود را با استفاده از یک ژل ابرو شفاف بپوشانید. به سمت بالا شانه کنید تا شکل و مدل ابروها ثابت شود.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

مژه های مناسب برای آرایش چشم روباهی

استفاده از مژه مصنوعی یکی از مهمترین و موثرترین موارد برای افزایش زیبایی هر مدل آرایش چشم است و همچنین آرایش چشم روباهی را فوق العاده و جذاب نشان می دهد.

از آنجا که آرایش چشم روباهی بر گوشه خارجی چشم تأکید دارد ، بهتر است مژه های مصنوعی که استفاده می کنید فقط برای گوشه خارجی چشم باشد.

بهتره این مژه مصنوعی رو بر روی قسمت مرکزی یا یک سوم انتهایی چشم بچسبونید و از قرار دادن مژه مصنوعی در گوشه داخلی چشم خودداری کنید تا حالت دراماتیک و جذابی برای چشم هاتون به وجود بیاره و تاکید خوبی بر روی آرایش چشم روباهی شما داشته باشه.

مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye)

مدل های جدید آرایش چشم روباهی 2021

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهی

مدل خط چشم ساده و شیک دخترانهآرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهیمدل خط چشم ساده و شیک دخترانه

آرایش چشم روباهی

سخن آخر:

امیدواریم از این مطالب استفاده کرده باشد و اگر زمانی که میخواهید از مدل های آرایش چشم روباهی در میکاپ خود بکار بگیرید بهترین و جذابترین مدل با توجه به سبک آرایش خود در نظر بگیرید.همچنین اگر نظر و یا پیشنهادی دارید میتوانید در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر برای خوانندگان 2 خ به اشتراک بگذارید.

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : مدل های جدید خط چشم روباهی (fox eye) , مدل چشم آهویی , مدل خط چشم , آموزش خط چشم , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 329 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:14

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟ آرایش خوب می تواند صورت را زیبا کند ، نقایص یا لکه ها را بپوشاند و پوست را زیبا کند! با این حال ، برای انجام آرایش عالی ، نباید فقط از رنگهای مد روز کورکورانه استفاده کنید ، بلکه باید آرایش و رنگی را انتخاب کنید که با موهای شما مطابقت داشته باشد.

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟

 

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟ , ارایش مناسب با رنگ موی نسکافه ای , آرایش صورت با رنگ موی ماهاگونی , ارایش صورت با رنگ موی دودی, , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 275 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:12

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟ آرایش خوب می تواند صورت را زیبا کند ، نقایص یا لکه ها را بپوشاند و پوست را زیبا کند! با این حال ، برای انجام آرایش عالی ، نباید فقط از رنگهای مد روز کورکورانه استفاده کنید ، بلکه باید آرایش و رنگی را انتخاب کنید که با موهای شما مطابقت داشته باشد.

چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟

 

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : چه مدل آرایش به رنگ موهای شما می آید؟ , ارایش مناسب با رنگ موی نسکافه ای , آرایش صورت با رنگ موی ماهاگونی , ارایش صورت با رنگ موی دودی, , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 601 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:12

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو را بدانید!

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو را بدانید! اگر از پر کردن مدام ابروهای خود با سایه یا مداد خسته شده اید و می خواهید در وقت صرفه جویی کنید ، این روش برای شما مناسب است.

علاوه بر این ، آرایشگر شما می تواند ابروهایی متقارن بکشد که کاملاً متناسب با فرم صورت شما باشد ، بنابراین دیگر نگران این نیستید که آیا ابروهای شما  ، زیبا و جذاب به نظر می رسند یا نه؟

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو را بدانید!

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو را بدانید!

 

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو را بدانید! , میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟ , ترمیم میکروبلیدینگ ابرو ,میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:08

ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟

ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟ شما از بهترین ضد آفتاب چه انتظاری دارید؟ آیا می دانید سایر کرم های ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید ، چه کارهایی می توانند انجام دهند؟

ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟

چقدر با ضد آفتاب های ضد چروک آشنا هستید؟ در این مقاله می خواهیم نسل دیگری از ضد آفتاب ها را به شما معرفی کنیم که از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند ،

پوست را بازسازی می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. برای ورود به بحث لازم است با دلایل ایجاد چین و چروک در پوست آشنا شوید. پس با 2 رخ همراه باشید

ایجاد چین و چروک در پوست

همانطور که گفتیم قبل از معرفی بهترین ضد آفتاب ضد چروک ، لازم است با دلایل ایجاد چروک در پوست آشنا شوید. به زبان ساده ، کلاژن تضمین کننده سفتی پوست است.

اگر به هر دلیلی روند تولید کلاژن مختل شود ، پوست افتاده و چروک می شود. علاوه بر این ، چندین عامل دیگر نیز در بروز این عارضه نقش دارند که عبارتند از:

  • افزایش سن
  • مصرف دخانیات
  • استرس و عصبانیت زیاد
  • قرارگرفتن زیر نور خورشید به مدت طولانی
  • کم‌شدن یک‌باره وزن
  • ترک ورزش و تحرک
  • افزایش رادیکال های آزاد در بدن
  • و غیره.

ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟

کرم ضد آفتاب و ضد چروک PRODERMA

همانطور که گفتیم یکی از دلایل چین و چروک پوست وجود رادیکال های آزاد است. کرم ضد آفتاب و ضد چروک پرودرما یک آنتی اکسیدان قوی است که به دلیل آنزیم Q10 از نفوذ رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.

همچنین دارای ترکیبات کلاژن ساز است که از پیری پوست جلوگیری می کند. ویژگی دیگر این محصول ساختار پارابن و بدون چربی آن است. از این ضد آفتاب ضد چروک به دلیل پوشش نور می توانید به عنوان پایه آرایش نیز استفاده کنید.

ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟

کرم ضد آفتاب جوان کننده Prime

آبرسانی به پوست یکی از ویژگی های ضد آفتاب های ضد چروک است که در "ضد آفتاب جوان کننده پرایم" نیز دیده می شود. این کرم از طریق مکانیسم بوتاکس مانند و رتینوئید مانند ، به پوست طراوت و جوان سازی می بخشد و آن را جوان می کند.

همچنین سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان های قوی است و در عین حال توانایی پوشاندن لکه های سطحی پوست را نیز دارد. این محصول در دو نوع بی رنگ و رنگی تولید می شود و از نوع رنگی آن می توان به عنوان پایه آرایش استفاده کرد.

ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟

کرم ضد آفتاب و ضد چروک SunSafe

«کرم های ضد آفتاب ضد چروک سان سیف»، از جمله محصولات ایرانی هستند که ضمن محافظت از پوست در برابر نور خورشید، با تحریک پوست به کلاژن سازی، از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کنند.

در این محصولات ترکیبی از عصاره جلبک دریایی، عصاره بومادران و ویتامین سی وجود دارد که در مجموع به شفافیت و درخشندگی پوست نیز منجر می‌شوند.

این کرم ها نیز در سه طیف بی‌رنگ، بژ طبیعی و بژ تیره (برنز) تولید شده و نیاز سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کنند.

ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟

 

کرم ضد آفتاب ضد چروک و ضد لک Difa Cooper

اگر می‌خواهید محصولی داشته باشید که از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کند و درعین‌ِحال چین و چروک و لکه های پوستی را از بین ببرد، ما به شما «کرم ضد آفتاب ضد چروک و ضد لک دیفاکوپر» را پیشنهاد می‌کنیم.

از آنجا که ترکیبات روشن کننده مانند ماکا و عصاره سرو در این کرم وجود دارد ، پس از مدتی لکه های پوستی را برطرف می کند و در نتیجه رنگ پوست تازه و روشن می شود.

این محصول از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و از پیری زودرس جلوگیری می کند. ضد آفتاب ضد چروک و ضد لک دیفاکوپر نیز دارای رنگ روشن بوده و پوست را به راحتی می پوشاند ، بنابراین مقدار کمی از این کرم برای پوشاندن قسمت بزرگی از پوست مناسب است.

کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب ضد چروک Arden Sun

ضد آفتاب ضد چروک آردن سان حاوی عصاره لیکوریس، رزماری و روغن جوجوبا است. این محصول ضد حساسیت است و باعث تحریک و قرمزی ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب می شود.

همچنین از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت می کند ، از جذب رادیکال های آزاد و آلودگی محیط جلوگیری می کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

اگر برای رفتن به باشگاه یا پیاده روی در ساحل به بهترین ضد آفتاب نیاز دارید ، این محصول را از دست ندهید. زیرا در برابر آب و تعریق بسیار مقاوم است.

کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب و ضد چروک بی رنگ My

"کرم ضد آفتاب و ضد چروک مای" یک محصول آبرسان است که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. همچنین از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و از تخریب بافت همبند پوست جلوگیری می کند.

کرم های ضد آفتاب

عصاره‌های دریایی استفاده شده در این کرم، خاصیت آنتی اکسیدانی آن را دو چندان کرده و با جلوگیری از تخریب کلاژن، روند پیری و ایجاد چروک های پوستی را کندتر می‌کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کرم قابلیت پخش آسان آن بر روی پوست است و از آنجا که بی رنگ و سبک است ، برای همه افراد به ویژه آقایان مناسب است.

این ضد آفتاب علاوه بر فیلترهای ضد اشعه موثر و ترکیبات ضد التهاب و مرطوب کننده فعال ، دارای یک مشتق دریایی ارزشمند به نام آلجزیوم – سی  (ALGESIUM C)  است که باعث جوان سازی پوست می شود.

سخن آخر:

در این مقاله با ویژگی های ضد آفتاب های ضد چروک آشنا شدید. آیا کرم ضدآفتاب ضد چروک دیگری وجود دارد که ما درباره اش  حرفی نزده باشیم و شما به مخاطبان 2 رخ معرفی کنید؟ آیا شما با این محصولات که معرفی شد آشنایی دارید و از تجربیات خودتون برای ما بگید.

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : ویژگی هایی کرم های ضد آفتاب ضد چروک چیست؟, بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی , بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک , , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:06

همه چیز درباره مدل آرایش تابستانه دخترانه + تصاویر

همه چیز درباره مدل آرایش تابستانه دخترانه + تصاویر : همزمان با نزدیک شدن به تابستان کمد لباس خود را به روز می کنید ، باید آرایش ، بهداشت و برنامه مراقبت از پوست خود را تغییر دهید. پوست در تابستان چربی و عرق بیشتری ترشح می کند و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اگر برای مراقبت از آرایش تابستان 2021 آرایش روشن و خاصی می خواهید ، نکات زیر را دنبال کنید!

همه چیز درباره مدل آرایش تابستانه دخترانه + تصاویر

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : همه چیز درباره مدل آرایش تابستانه دخترانه , آرایش تابستانه دخترانه , آرایش دخترانه , نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:02